زندگی سیبی ست!

یادمه بچه بودم یه سریالی نشون میداد که یه گربه ای روزنامه ی فردا رو برای یکی میبرد و اون باید میرفت حوادث بد آینده رو متوقف میکرد...واقعا" فهمیدن آینده مخصوصا" اگه قسمتهای بدش باشه یه مصیبته!ما خوابهامون خانوادگی درست درمیاد و تعبیر هم نداره...یعنی اینجوری که مامانم مثلا" یه مداد هم رو فرش تو خواب ببینه همون مداد رو فرش در دنیای واقع هم روئیت میشه...خوابهای من به اون صورت با جزئیات نیست ولی معمولا" همون احساس و کلیات وقایعی که میبینم برام پیش میاد و اکثرا" هم بعد اینکه اتفاق میافته میبینم چقدر شبیه خوابم بود!

دیشب خواب دیدم یه بیماری مسری و کشنده ی تنفسی گرفتم!یه بیماری که به خاطرش همه مجبور بودند ازم دور بمونند و روی صورتم هم با یه چیزی پوشونده بودند که همه جا رو تار میدیدم و به سختی نفس میکشیدم...

شاید اگه خواب میدیم امتحانم رو افتادم خیلی بیشتر ناراحت میشدم...زیاد از مردن نمیترسم مخصوصا" اگه یه مرگ آروم و بی درد باشه! چه بسا الان بمیرم با وساطت دوستان و آشنایان بتونم دم در بهشت وایسم و اون تو رو نگا کنم!شاید 50 سال دیگه با این روند تصاعدی گناه کردنم یه جاهایی بغل استالین و هیتلر باشم!

ولی خب برمیگردم و نگاه میکنم هیچی از زندگیم نفهمیدم یعنی بمیرم یه جوونمرگ به معنای کامل کلمه میشم!!این همه سال من تلاش کردم و زحمت کشیدم وبدبختی کشیدم و گاز زدم همش پوست سیب بود و تازه همه ی پوستش هم نکندم!...ولی خب دست منم نیست نمیتونم بهش تسریع ببخشم باید بذارم روند زندگیم طی بشه تا بتونم به آرزوم و قسمتهای جذاب زندگیم برسم!بچه بودم آرزوم این بود که فضا نورد شم و بعد فهمیدم تو ایران همچین چیزی نداریم و شاید اگه کرم و موش و سوسک میشدم یه شانسی داشتم!الان که بزرگ شدم و مثلا" خیلی عاقل و بالغ شدم میخوام تا یه سنی و یه جایی کار کنم و شدیــــدا" پولدار شم و بعدش بخورم و بخوابم و برم دور دنیا رو بگردم!

شایدم تو بیمارستان یه اتفاقی شبیه این بیافته به خاطر همون این خوابو دیده باشم... 

ولی اینهمه مردم ما ادعای دین و ایمان دارند هنوز نمیدونن مرگ دست خداست و یه چیزایی توی تقدیر آدمها ثبت شده و دست کسی نیست!مد شده تا یکی بمیره مردم هفت تیر بردارن برن پزشک معالجش رو بکشن؟!!!!وای من فکر کنم در آینده زیاد ادم بکشم باید از الان به فکر یه جلیقه ی ضد گلوله باشم!:))

نظرات 12 + ارسال نظر
حامد جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.hamedh.com

اول اینکه شما که دکتر بعد از اینی دیگه چرا؟ خوابی که مادر محترمه ی شما درباره ی اون مداد دیده خواب نبوده. بلکه چون اصولا اول طرف راست مغز اطلاعات رو پردازش می کنه حالا اومده و طرف چپ زودتر پردازش کرده و تو حافظه ذخیره شده. حالا که طرف راست اومده پردازش کنه فکر کرده که قبلا همین اتفاق دقیقا تکرار شده. حالا چپ و راستشو دقیق نمی دونم ولی علت علمیش اینه.
دوم اکثر خوابایی که می بینیم شاید 98.2 درصد خوابا ، باصطلاح صادقانه نیستن. دلیلش هم اینه که به علت درگیری مغز با حوادث روزمره اون خوابا میاد سراغمون.
سومم اینکه خواب زن چپه!

دکتر نوید جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ http://yaghesh.persianblog.ir

زندگی را طی می کنیم....
زندگی را می گذرانیم...
عمر را سپری می کنیم....
تازه می فهمیم که زندگی همانی بوده که گذشته است!

دکتر نوید جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ http://yaghesh.persianblog.ir

زیاد به خواب اعتماد نکن.... غافل گیر میشی ها....
احتمالا تله هم باشه....ها

حالا من سربسته گفتم....
زیاد به بحرش نرو...

آرزو! جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://doctorche89.blogfa.com

سلام
می گم فینگیلی جونم شما که اینقدر تا الان بهم لطف داشتین و راهنماییم کردین قربون دستتون سعی کن یه چند روزی روی من تمرکز کنی یه خوابم راجع به من ببینی لطفاً ببین که من همین هفته ی دیگه رزیدنتیم هم تموم شده مطبمم تو زعفرانیه زدم و کلی هم مشتری دارم
لطفاً آخرین سیستم بنز هم ماشینم باشه
خونمونم نزدیک مطبم باشه
دستت درد نکنه
می گم حالا نکنه خواب زن واقعاً چپ باشه ترم اول مشروط شم بعدشم خودمو به کمیته امداد امام خمینی معرفی کنم؟؟؟؟
تو رو خدا درست تمرکز کن

وکیل نیمه دیوانه شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.foroughinameh.blogfa.com

وای خدای من میبینی همینطور همه میمیرن
این دو تا که کشته شدن دوستای بابای فاز بودن
وای دکترامونو در امنیت قرار بدییییییییییییییم :دی
مملکت نیست
کشتار گاه است

آدینه شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ق.ظ http://hobotebiaman.blogfa.com

دکتر اگه آدم نکشه که با صواط نیست! همه ما یه جورایی اشتباه میکنیم و در تقش عزرائیل ظاهر میشیم. مهندس عمرانیم و سقف ساختمونمون خراب میشه چند نفر میمیرند. راننده ایم و خوابمون میره.... ولی خب زندگیه چه میشه کرد

سورنا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام
چند وقت پیش یک روحانی آورده بودن در برنامه ی تلویزیونی می گفت که تعبیر خواب ها برعکس خوب یا بد بودن خواب است یعنی خواب های بد تعبیر خوبی دارند. می گفت از یکی از امامان ( فکر کنم امام سجاد (ع) بود) در مورد خواب پرسیده بودن که فرموده بود من هر خوابی میبینم می گم ؛ان شاالله که خیره؛ و خیر هم می شود این همون قانون جذب است که می گه هر چی که هر انسانی بخواد و بهش فکر کنه به طرف اون جذب می شه وقتی به چیز خوب و تعبیر خوب فکر کنی به طرف شما جذب می شه
به مادر ترازا گفتن راهپیمایی زد جنگ داریم شما هم بیایید مادر ترازا در جواب گفت هر وقت راهپیمایی صلح داشتید من رو خبر کنید
به نظر یکی هستن ولی اصلا اینطور نیست در راهپیمایی زد جنگ همه به جنگ فکر میکنن و برای کائنات مهم نیست که به بدی فکر می کنن یا خوبی چون تفکر جنگه اون تاثیری که از خودشون می گذارن افزایش انرژی جنگ افروزیه ولی وقتی به صلح فکر می کنن صلح حاکم می شه
به سلامتی فکر کن نه اینکه از بیماری بدم میاد.
به افتادن اتفاقای خوب فکر کن نه اینکه اتفاق بدی نیفته.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در کل ان شاالله یک صد و ده بیست سالی از زندگی شما مونده بعد 120 سال هم مطمئن باش جایی جز بهشت نمیری چون در طول زندگیتون خوبی هاتون بطور تصاعدی میره بالا
شاد و سلامت باشی دکتر

RaSo0l یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://1man.blogsky.com

تو به زودی با مرض ِ صعب العلاجی خواهی مرد ( اسمایلی یوزارسیف)
حالا به قول کامنت بالایی ایشالله که خیره !
به نظرم الان یه چیزی میگی ولی اگه عزرائیل همین الان بیاد بالا سرت مطمئنن حرفت رو پس خواهی گرفت

روانشاس یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.vszf.blogfa.com

سلام روز خوش
ازنوشته ات بینهایت لذت بردم متن روانی دشت
موفق باشی

یک نیم وجبی! یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://yeknimvajabi.blogspot.com/

فینگیلی یه چیز جالب! منم میخوام تا یه سنی کار کنم و پول جمع کنم و بعدشم برم دور دنیا رو بگردم، اگه میخوای یه برنامه بذاریم با هم بریم!!!

الناز یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://mehman-khane.blogfa.com/

سلام
اگه این قرار بر این باشه هر کسی بره دکتر خودشو بکشه که دیگه دکتری تو دنیا وجود نداره دیگه خود مریضا خود به خود میمیرن پس بهتره مد بی خودی شایع نکنیم.
موفق باشی

مریم دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://maryam70.blogfa.com

منم میخوام همین کار بکنم (پول جمع کردن و از این حرفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد