...at the end of vacation

همیشه ی خدا این تعطیلات...یا زیادی کوتاهه که آدم نمیدونه کی سر و تهش هم اومد یا خیلی بلنده که کنترلش از دستم خارج میشه...از آن آدمهایی هستم که هیچوقت از همون بچگی تعطیلات درست و حسابی نداشتم همیشه بین این کلاسهای تقویتی تابستانی شوت میشدم و چون هیچوقت هم در زندگیم یه بچه ی درسخونی نبودم همیشه یا خود کلاس رو داشتم یا استرس قبلش رو... یادمه همش کاکرو و سوباسا رو با استرس قبل از کلاس زبان میدیدم...در هر حال برنامه ریزی برای اوقات فراغت برای من معنی خاصی نداره...برای همین هم اگه ده روز تعطیل به من داده بشه انقدر در انجام علایقم افراط میکنم که رسما" از بین علایقم خارج میشن!اصلا" تا حدود زیادی لذت انجام خیلی از کارها به خاطر کم انجام دادنشونه...مثل یک ساعت خوابیدن روز قبل امتحان که هیچوقت اندازه ی خوابیدن تا لنگ ظهر روزهای تعطیل نمیچسبه...

باز هم هفته ی آخر تعطیلات شد من و کوهی از کارهای نکرده…دیروز صبح میخواستم برم دانشگاه...صبح ده پا شدم صورتمو شستم صبحانه خوردم بعد یکم فکر کردم خب حالا چه عجله ایه فردا میرم دوباره خوابیدم!با یک مهارتی سر خودم شیره میمالم که خودم هم کیف میکنم!!...کتابهای کتابخونه که برای آخرین بخش گرفته بودم هنوز پس ندادم...انتخاب واحدم که امروز تقریبا" تموم شد...کلی خرید...دندونپزشکی...آرایشگاه...اتاقم رو که الان همه ی بساط طرب و سرگرمی ام درش چپونده شده تمییز کنم...خب زیاد هم بد نیست...آدم یه زندگی شلوغ پر از کارهای متنوع داشته باشه خیلی خوبتر از بی مصرفی و بیکار موندنه...الان باید برم این جمله رو صد بار بنویسم تا تاثیر مثبتش رو آزاد کنه!!!

امروز رفتم انتخاب واحد شدم!این لینکدونی گوگل ریدری هم از صدقه سر تکنولوجی پیشرفته ی دانشگاهمونه که کله ی صبح دانشگاه جهت استفاده ی بهینه از وقتم نشستم تو سایت و افتادم رو گوگل ریدر و رفت تا آخر ساعت اداری که به زور کردنم بیرون!!!!نمیدونم چرا دیگه از تو خونه نمیتونم گوگل ریدرم و حتی جی میلم رو بازش کنم همش میاد سرتیفیکیشنم مشکل داره!...لینکدونیم هم درست شد!من پارسالم این لینکدونی رو درست کرده بودم ولی بااینکه قالبم بنفش نبود ولی این فونتش همینجوری بنفش و خیلی خیلی گنده تر بود و انقدر زشت بود که برداشتمش و از خیرش گذشتم...دیگه الان لینکهام خیلی از پارسال بیشتر شده و نیاز بود گفتم هر چی هست درست کنم بذارم تهش...ولی بازم خیلی چیز ایده آلی نشد چون این گوگل ریدرم مال پارسالم بود و پر از لینکهای عجیب غریبه!من تا یه جایی ویرایشش کردم ولی دیگه وقت نکردم به همش برسم و هر چی دستم اومد لینک کرده بودم...به خاطر همین ممکنه یکم قاطی پاتی باشه... 

سعی کردم همه ی لینکهام رو وارد کنم ولی بازم خودتون هر وقت آپ کردین بیاین نگاه کنین اینجا بالا اومده یا نه چون تعداد زیاد بود احتمالش وجود داره که من گیج شده باشم و یکی از دستم بیافته... نگران نباشین!اگه شما قبلا" لینکم بودین یا الان هم لینکم هستین یا اگه بعد از آپ کردن دیدین اینجا نبود به من اطلاع بدین که در اولین فرصت برم و اصلاحش کنم...بعد یه سوالی؟!!من همه رو با فید وارد نکردم یعنی مشکلی پیش میاد؟!بعد یه سوال دیگه!!من 100 تا لینک رو زدم ولی اینجا سی و خورده ای اومده یعنی دلیل خاصی داره؟!!

پاییز داره میاد دوباره بارون هوای ابری و گرفته سرما...یعنی هر چقدر هم ملت بیان و انرژی مثبت بدند که وای چه خووووب ...پاییز.... چه فصل زیبا و روخ انگیزی و برگهای معلق و رنگهای گرم...عمرا" نمیتونم قدر انگشت کوچیکه ی تابستون هم دوستش داشته باشم...هر قدر هم از خوبی پاییز بشنوم ته احساسم نسبت بهش یه نانومتر هم جابجا نمیشه...فکر کنم نیاکان من از قوم بربر در ناف خط استوا بودند!

میدونین!!حقیقتش نمره ی اون درسه که من یه چندصفحه اش رو ننوشته بودم هنوز نیومده...امروز نمره ی بچه های دوره ی قبل از ما رو دیدم باز استرس گرفتم این مدت اصلا" به کل یادم رفته بود...نمره هاشون خیلی بد بود...نمیدونم چی میشه...الان نوشته ام رو خوندم دیدم داره زار میزنه!از این نظر یه توضیحی رو لازم دونستم!

 

نظرات 23 + ارسال نظر
تبادل لینک سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.mylinkdon.com/links.php

تبادل لینک هوشمند و اتوماتیک
http://www.mylinkdon.com/links.php
هم اکنون لینکتان را ثبت کنید

ربولی حسن کور چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
مطمئنی تعداد لینکهای توی گودرو درست وارد کردی؟
راستی وبلاگ من رو از توی لینکهات درآوردی یا از اول نبود؟!

سلام دکتر ربولی
نمیدونم والا یعنی چی؟!تو گودر هم مگه باید تعداد لینکها رو درست کنیم؟!!کجاش آخه؟!مگه تعداد لینکها توی اون بلاگ رولینگ مشخص نمیشه!؟
بخدا همه رو لینک کرده بودم...شما که اصلا از پارسال تو گودرم هم بودین...نمیدونم چرا اینجوری شده!حتی خودم هم لینک کرده بودم الان نیستم!!

مریم! چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ

تموم شد!

شنبه باید برم باز یونی!

اینم شد زندگی؟!

ای بابا مریمی من... تو حالا روز تولدت خودش رو ناراحت نکن!

مداد گلی چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ق.ظ http://medad-goli.blogfa.com

هاهاها. یعنی خط به خط این پستت رو من درک کردما. این بی برنامه بودنه رو. این اخخخخخ هفته اخر شد.
اما چرا استرس داری. استاده که گفت نگران نباش دختر.


میدونی مداد جون آخه نمیدونم چقدر حرفش قابل اعتماده!!دفعه ی پیش یه عالمه رو انداخته بودند...

سورنا چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام
ای بابا کاشکی همه بی برنامه ها می تونستن دانشجو پزشکی بشدن. از اون همه کنکوری مگه چند درصدشون می تونن رشته ی پزشکی برن. اگه منصفانه نگاه کنید از ۹۱٪ درصد هم دوره ای های کنکوری خودتون با برنامه تر بودید.
ان شاالله امتحانتون رو با موفقیت پشت سر میگذارید ولی هر چی که شد یادتون باشه که این نیز بگذرد.

شاد و موفق و پیروز باشید دکتر با برنامههههههههه.

سلام
نمیدونم شاید...والا راستش من خودم هم نمیدونم چجوری شد کنکور قبول شدم...!
مرسی خیلی لطف دارین مثل همیشه...
شما وبلاگ ندارین لینکتون کنم؟!

لژیونلا چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام
اسم من تو لینکهات نیست
من عاشق پاییزم

سلام دکتر جان
نگاه کردم شما هستین بخدا فقط باید آپ کنین!

Miss o0o0o0om چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.oooooom.blogfa.com

کامنته من اومد...؟!

Miss o0o0o0om چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.oooooom.blogfa.com

مثه اینکه نیومده...هه هه...
خو همینو بگم که اسمه من تو لینکات هست....دی:!
خلاصه کردم...دی:!
:***********!

مرسی اووووم جان

مورچه چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام.عالی مینویسید واقعا حظ می کنم وقتی می خونم مطالبتونو... فکر کنم بشم خواننده دائمی وب شما!

مرررررسی مورچه جان!
دوستای مریم دوستای منم هستن!

دکتر نوید چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://yaghesh.persianblog.ir

کلا در ایران اوقات فراغت یعنی "زمان بی برنامگی"...
ما هیچ وقت برای تعطیلات خودمون برنامه نمی ریزیم....

اوقات فراغت یعنی زمانی که موظف به انجام وظیفه ی خودمون نیستم...
یعنی موظف نیستیم که به مدرسه برویم یا کار کنیم....


اوقات فراغت به این معنی نیست که کاری انجام ندهیم....

دکتر نوید چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://yaghesh.persianblog.ir

دو، سه تا نرم افزار browser نصب کن...
هر کدوم باز نکرد با اون یکی برو...
مثلا
firefox
and
internet explorer
and
opera




در ضمن لینک منم انگار نیستش...

یعنی مشکل اینه...مرسی دکتر جان...الان با اینترنت اکسپلورم...باید بقیه هم بگیرم!
اتفاقا هواسم بود دکتر نوید...شما لینکین فقط باید آپ جدید انجام بدین...

احمد میرطالبی چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://light-thunder.persianblog.ir/

چند وقتی بود می خواستم بیام بخونمت ولی نمی دونم چه طوری از ریدر حذف شده بودی
history فایرفاکس هم بدتر از اون نخورده مسته
بی خیال این حرفا حال امروزم رو تونوشته هات دیدم

مرسی...شما خیلی لطف دارین...

مورچه چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

منم لینکیدم

آینده من اینه:::

حامد چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.hamedh.com

یه نظریه معروفی هست که میگه تا کسی لینکت نکرده لینکش نکن! اینو همینطوری دور همی گفتم.
---
یعنی شما وقت می کنی این بلاگایی که آپدیت میشن رو بخونی؟ یا فقط آرشیو می کنی؟

حق با شماست...راستش این همه ی لینکهام نیست...وبلاگهاییه که تو گودرم بود به نظر منم خیلی شلوغه ولی حتما یه تعداد زیادیشون بعد یه مدت حذف میشن...

حمید پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://hamidahmadi.blogsky.com/

دکتر ماشالله انقدر تنوع مطلب دارین آدم نمی دونه راجب کدومش بنویسه..ولی امیدوارم نمرتون خوب بشه

مرسی خیلی ممنون...
دکتر احمدی این وبلاگتون رو هم حتما اضافه میکنم...نمیدونم چرا نیست...

دکتر نوید پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ق.ظ http://yaghesh.persianblog.ir

vacation...!!?

در ضمن جزو لینک هات هستم... ممنون

دقیقا!
خواهش میکنم

دکتر اشتباهی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ

راستش من از کودکی یادم نمیاد هیچ کلاس ملاسی رفته باشم ولی بدبختی اینه که تو سن ۲۰ سالگی باید تموم کلاسایی که از کودکی نرفتمو میرفتم!!و این شد که این تابستون پر شد از طرح غنی سازی و اینا!!
ماشاء... چقد لینک داری!! خدا بیشترش کنهاین کتابای کتابخونه هم پس بدی بد نیستا!!

اشتباهی جان منم که اونموقع ها رفتم چقدر یادمه!!!؟
پس دادم!:)) خانومه گفت ایندفعه دیر کنی جریمه ات میکنیم!!

چاربرگ پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://4barg.org

وب قشنگی دارین.
به ما هم سر بزنینُ یه وب و نشریه کوچیک داریم.
ممنون

چشم حتما...

سورنا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
مرسی ، ولی من وبلاگ ندارم اما اگر ساختم حتما وب شما رو لینک می کنم و آدرسش رو به شما می دم تا شما هم من رو لینک کنید.

سلام
خواهش میکنم...ممنون لطف میکنین...حتما بهم بگین باعث افتخارمه لینکم باشین...

دکتر نوید پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ب.ظ http://yaghesh.persianblog.ir

زود زود بیا ..
برامون مطلب بذار...

مجرد سرخوش پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ http://mojaradesarkhosh.blogsky.com/

با تک ماده هم که شده قبول میشی . نترس

مرسی...

یک دانشجوی پزشکی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

سلام هم دوره ای جان.تعطیلات نگو اصلا نمی دونم کی شروع شد که داره تموم می شههم دوره ای عزیزتر از جان به نظر می رسه بیشتر از 30 تا باشه ها!فکر کنم همون صدتا رو نشون می ده

آره عزیز دلم درست شد مررررسی... :*

حمید احمدی شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://hamidahmadi.blogsky.com/

به قله فکر کن خوابت می بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد