یه جورایی پایان نامه!!

تموم شد!!بالاخره این ترم کوفتی هم تموم شد!!امتحان آخری دقیقا تمام اجدادمو آورد جلو چشمم!البته مشکل ایندفعه از درس نخوندن من نبود استثنا"!این استاداش به کل یه جورایی جنون قدرت دارن!نامردن با تمام معانی ممکن!نمیدونم چرا هرکی به ما میرسه یاد گره های روانی باز نشدش می افته...امتحان سختی بود...روحیه موحیه هم داغون!الان که فکر میکنم میبینم یه ماه و نیمی میشه همینجوری پشت هم امتحان داریم...الان یه تابستون 2روزه داریم که من واقعا" موندم که توش چجوری تفریجاتم رو بگنجونم که توش به سفر هاواییم هم برسم!آخه نامردا حداقل ماه رمضون رو نمینداختین شهریور!هوای به این گرمی که آدم تلف میشه!خدا خودش این امتحان آخری رو به خیر بگذرونه که اگه پاس نشم تعطیلاتم 6ماهه میشه!!!بعضی از دوستام که یه ترم از ما عقب افتادن 26ام علوم پایه دارن...یکی از بچه ها یه هفته پیش بهم زنگ زده بود که قراره واحد تابستونی بگیره واسه یکی از درساش ...انگار امسال هم که واحدها رو فقط شهرکرد ارائه میده...یاد پارسال افتادم و چه عذابهایی اونجا که نکشیدم!تازه  پارسال دانشگاهشون اومده بوداز درجه 3به درجه 2!که همون ارتقا رو از دماغمون کشیدن بیرون!البته هواش خوب بود همش پتو میزاشتیم ولی... در مجموع خیلی اذیت شدم همش میترسیدم عقب بیافتم واینا!...گفتم نرو...بیخیال!بخون واسه جامع...این 2واحدو هم معرفی بگیر...میگفت نمیشه و نمیدن و باهام لجن...ولی 2سال پیش که رفته بودم یزد خیلی توپ بود!یعنی مهمون نوازی رو به جا آوردن کامل! ..کلا" امسال اولین تابستونیه که خونه هستم!اگرچه ازش تا الان هیچی نفهمیدم!همش درس و امتحان بود دیگه...

شنبه هم دوباره باید بریم کلاس ...یادگیری مهارت ها!میگن چیز سختی نیست ...تو مایه های آمپول و بخیه وتیوب گذاشتن واین چرت و پرتا!ولی همین که 2هفته از تابستون رو از 8صبح تا 2بعد از ظهر میگیره واسه اثبات مزخرف بودنش کافیه!!

این هفته پر از خبر های جنجاالی بود!این هفته که چه عرض کنم ...کلا" این دکتر محبوب از وقتی اومده یه روز رو بی سوژه نذاشته واسمون!هرچی شده واسه این شبکه های خبری شده که از در و دیوار واسشون موضوع میریزه!...من که میگم دکتر هم بوی اغتشاش میده!قول میدم  یه هفته بره اوین و حوالی به همکاریش با این مبلغان استکبار اعتراف میکنه!با اینکه بنده به شدت شکنجه و اعمال و ضمائمش رو تقبیح میکنم ولی در این یک مورد تعدی از عقاید بنده مشکلی نداره!!میدونین!این روزها مردم ایران کاملا" یکپارچه و متحد شدن!و از در و دیوار محبت و مهرورزی میباره!!به صورت زیر!!

 ۱)اونایی که محبوب رو دوست دارن! 

2)اونایی که مجبورن دوس داشته باشن! 

3)اونایی که در دوست داشتنشون موندن! 

 4)اونایی که دوست خواهند داشت وگرنه قضیه ی سقف و یقه واینا..!

 

آها!!خوب شد یادم اومد!این روزها پیوسته یه معضل عظیمی به وقوع میپیونده که موجب تشویش اذهان عمومی شده و لازم میدونم این دهکده ی جهانی رو ازش نجات بدم!!اونم اینکه ایها الناس من پسر نیستم به دین به مذهب به جون خودم که خیلی هم واسم عزیزه...!!در این یک مورد اصرار نکنین که اصلا راهی برای تغییر نداره!!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

روز میلاد ولی عصر که با تولد گل مریم من مصادف شده است بر شما رهپویان حق مبارک باد!

ممنون!ممنون!ممنون!!
نمیدونم رهپوی حق هستم یا نه!ولی بازم ممنون!

چپ دست پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ب.ظ http://chapdastrastdast.blogsky.com

jeddi pezeshki naram?!
rtbam 770 shode va faghat ham mitoonam shahre tehrano entekhab konam
to kodoom shahro daneshgahi doci?
fek konam pezeshkie shahhed ghabool sham!
albatte daroosazio bishtar doos daram!
dandoonam ke ghabool nemisham tehran!

به تفصیل در وبلاگت سخن راندم!!

چپ دست پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ http://chapdastrastdast.blogsky.com

pesara ghavi nistan!
harto poorteshoon ziade:D:D:D
hami ham

اتفاقا" منم دقیقا" به خاطر همون هارتو پورتشون گفتم اسمشونو نمیذارن فینگیلی!
هام هام!

چپ دست جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ http://chapdastrastdast.blogsky.com

be khatere rahnamaeet mamnoon!
vali behem goftam 70% daroosazi ghaboolam 80% pezeshkie shahed!
yani ehtemalan mishe pezeshkie shahed!
manam pezeshkio be lisans tarjih midam amma daroo va dandoono bishtar doos daram..
yani ehtemalan manam misham mese to1!! doci!

نه بابا!من گفتم پزشکی بده...آینده نداره ...بدبختیه...ولی از لیسانس که بهتره!
کلا" اینجوری میگن که...پزشکی کلاس داره ولی پول نداره و درساشم سخته...
داروسازی کلاس نداره!درساشم سختن ...ولی پول توشه... من شخصا" توصیه نمیکنم چون این روزا بیشتر شبیه مغازه داری شده مگر این که PHDبگیری و ادامه بدی...که اونم سالی 4-5نفر بیشتر فکر نکنم بگیرن!
اما دندون هم کلاس داره هم پول داره هم درسا کشک!
درمورد شاهد باید ببینی میتونی 7سال اون جو رو تحمل کنی...من که خودم آخرا زده بودم!
موفق باشی همکار!!:)
هام هام!

چپ دست جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ http://chapdastrastdast.blogsky.com

mamnon az rahnamaeet!!
vali shahraye dge nemitoonam bezanam!
pas javesho bayad tahamol konam
dar hali ke asan az esme shahed motenafferam
mamnoon hamkar!!

خواهش میکنم!
غصه نخور!شایدم زیاد بد نباشه و اسمش فقط بد در رفته!

dochtor چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://rest87yums.blogfa.com

سلااااااااااااام......... هم عنوانت قشنگه دکتر باصوات هم نوشته هات...............

سلاااااااااااااااااااااااااااام دچتر جان!
شما خیلی لطف دارین...خوشحالم که خوشت اومده...

یـــــک جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

دروغ نگو! راه برای تغییر همیشه هست، من شنیدم فقط 20 میلیون خرجشه!!!!

(فکر کنم برای اینکه متوجه بشی من دارم چی میگم مجبور باشی یادداشتت رو دوباره بخونی!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد